Reklamacje i zwroty
Szanowny Kliencie, gwarantujemy możliwość wymiany lub zwrotu towaru.
Mamy nadzieję, że jesteś zadowolona(y) z zakupów, a nasze produkty spełniają Twoje oczekiwania.
Jeżeli jednak z jakiegoś powodu otrzymany towar nie spełnia Twoich oczekiwań, koniecznie poinformuj nas o tym. Twoja satysfakcja to dla nas priorytet !
ZWROT
W przypadku odstąpienia od umowy sprzedaży na odległość prosimy o wypełnienie formularza zwrotu kliknij aby otworzyć formularz
Towar razem z z wypełnionym formularzem oraz dowodem zakupu prosimy wysłać na adres z dopiskiem zwrot:
BE QUEEN BE QUEEN
43-354 Czaniec
ul. Wierzbowa 12
Pamiętaj !
1. Na odstąpienie od umowy sprzedaży zakupionych produktów masz 14 dni od daty otrzymania przesyłki.
2. Procedura zwrotu może dotyczyć tylko towaru nowego, który nie nosi widocznych śladów użytkowania ( poza możliwością zapoznania sie z zakupionym towarem )
Z tego tytułu prosimy o ostrożne przymierzanie odzieży - tak aby jej nie ubrudzić, oraz nie usuwanie metek.
3. Prosimy aby sposób opakowania zwracanych przedmiotów był właściwy. Produkty proszę odpowiednio zabezpieczyć aby nie uległy zniszczeniu w transporcie.
4. Nie przyjmujemy paczek pobraniowych !
WYMIANA
Wymiana towaru polega na zwrocie zamówionego towaru ( odstąpienie od umowy ) następnie złożeniu nowego zamówienia z adnotacją WYMIANA. Niepasujący towar prosimy odesłać z formularzem zwrotu oraz dowodem zakupu na adres z dopiskiem WYMIANA:
BE QUEEN BE QUEEN
43-354 Czaniec
ul. Wierzbowa 12
Towar na wymianę zostanie niezwłocznie wysłany, po otrzymaniu przez nas przesyłki.
W przypadku ewentualnej różnicy w cenie produktów, zostanie ona zwrócona na konto.
REKLAMACJE
W przypadku reklamacji prosimy:
1. Starannie wypełnić formularz reklamacji kliknij aby otworzyć formularz.
2. Odesłać towar razem z wypełnionym formularzem oraz dowodem zakupu na adres:
BE QUEEN BE QUEEN
43-354 Czaniec
ul. Wierzbowa 12
W przypadku uzasadnionej reklamacji, towar zostanie naprawiony lub wymieniony na inny, pełnowartościowy, lub w przypadku gdy będzie to niemożliwe ( np. z powodu braku towaru) , zwrócimy wszelkie poniesione przez Klienta koszty transakcji, lub w przypadku gdy Klient wybierze inny, zaoferowany mu produkt - wówczas koszty poprzedniej transakcji zostaną uznane na poczet ceny nowego produktu.
Sprzedający ustosunkuje się do każdego żądania niezwłocznie, ale nie później niż w terminie 14 dni.
Reklamacje rozpatrywane są zgodnie z przepisami Ustawy z dnia 23.04.1964r. Kodeks cywilny.